Her gün saat 4-5 arası uyaniyor altimi aç diyor,kaka yaptım diyor. Aciyirum bir şey yok tabi. Her neyse sonra uykum kaçtı diyip oturma odasına odasına gidelim diyor. Geliyoruz 1 saat yuvarlanip duruyor en son uyuyor ama canıma okuyor. O esnada sudur oyuncaktir istekleri bitmiyor. Sabah 8 de ise gidiyor olmam daha da üzücü… neden böyle yapıyor sizce ?