Anne- Arkadaşlar cam kalmış elimde parmak ucunda onu ameliyatla çıkardılar dikiş attılar basit bi işlem gibi görünüyordu ama iki gündür ağrıdan acıdan duramıyorum parmak ucu olduğundan mı hassas bu kadar bu kadar acıması beni korkutuyor ağlıyorum resmen yarın doktora gideceğim ama başına gelen var mı
Eeessra Anne- Anne- Anne- parmak ağrısını bilmiyprum ama doğum sonra genital bölge dikişi ağrısı çok ağrıyodu benim içinden aldıysalar ve dikiş attıysalar herhangi patlamada yoksa bence in rahat olsun yarın gidersin doktora geçmiş olsunnn
Anne- Eeessra yara kapalı olduğundan göremiyorum diyorum küçük bi operasyon ama ağlatıyor sezeryan acısında bu kadar çekmedim yeminle parmak ucu çok hassas ondan sanırım
LadyGugu Anne- Parmak uçlarında sinir çok fazla, başka bir bölgeye göre daha fazla acıması normal. Şişlik, apse, ateş vs. enfeksiyona dair şeyler olursa doktorunuza bildirmeniz gerekir.