Haticekanik weebaby tutmadı. Bir aylıkken denedim ilk. Avent aldım bi ara tutar gibi oldu çok uykusu gelince uyutmaya çalışırken alıyordu sadece. Şimdi tamamen bıraktı. Ben de yeni öğrendim emzik denesem mi tutmazsa tutmasın idare edeyim mi kararsızım. Bazen iyi halinde gerekmiyor ama bazen o kadar ihtiyaç ki emzik, zor