Sema18 Saat kac oldu saatte bir kalkıyorum uyanan annelerimiz var mı 😅😴😴😴😴 siz kac saatte Bi uyanıyorusunuz?
Woman35 Sema18 şu uyku bana 2 haftadır haram geceleri 0 sıfır uyku gündüz uyuyabiliyorum öyle olunca da salak gibi yetiştiremiyorum bişeyleri düzen bombok çok gerginim şu an az önce uyuttum kapı gıcırdıyo yapmak yerine salak gibi kaldı öyle onun sesine uyandı çıldırıcam artık
Asyaveannesi04 Sema18 emzirmeye değil de sağıma kalktım uyurken bende yatayım bari hemen 🙄 9 aylık olucak benimki
Kuzeymomss Sema18 5 aylık geceleri mutlaka bu saatte bir kere emmeye kalkar. Daha sonra da ya saat 6 yada 7de kalkıp bizim için gün başlar 😂
Aysun1981 emzirme seansımızdayiz 🙄🥺 emzirmeden uyutmaya çalıştım apartmanı inletti. Kaç gündür böyle.. zombi gibiyim
Kuzey22322 Aysun1981 bizde de durum aynı emme dışında asla uyumuyor emzik zaten nefret ediyor deneyemiyorum bile önceden gece uykusu iyidi 1 kez kalkardı iki haftadır geceleride artık uyumuyo canımı aldı resmen çalışıyorum birde gerçekten bunlar neden böyle yapıyorlar hiç anlamıyorum yorgunluktan bayılacam
Kuzeymomss Sinemolojib) hiç böyle değildi ama. Huy değiştirdi, gündüzleri de asla uyumuyor vallahi gözlerimden uyku akıyor
Poncikkkk Sema18 bizde öyleyiz saat başı uyanırız emzirince sakinleşiyor birde bebeğim hasta uyandı dahada uyumadı sallıyorum uyusun dlye
Denizzz88 Sema18 bende burdayım 🙋🏻♀️😊 3.ye uyandık biz 16,5 aylık gece 3-4 kere uyanıyor diş çıkarma dönemi olduğu için hatta bazen çok zorluyor saat başı uyanıyor
Elifnefesyunus 2 saatte bir kalkıyorum 6 gün sonra 3 aylık olucak kızım, 3 saati geçirme diyor doktorum zaten kendisi programlandı uyanıyor 3 saate bırakırsam çok hızlı emip sonra bol bol kusuyor