Kızlar merhaba benim bi hesabim var burda bunu yeni açtım tanıdık olmasin diye
Benim bebeğim 4 aylık ve kış geldi hicbirsey alamadim hersey cok pahali 2.el urunlerde bile firsatcilar var bende buraya yazmak istedim
3,6 6,9 9,12 bu aylara gore herseyi alabilirim kargoyu karşılarım uygun bi fiyatta belirleriz alırım yani
Elinizde oyuncak zeka kartlari kitaplar varsa onlarida alabilirim gelusim caginda ve hersey ateş pahası
Ek gida dönemineait biseyler varsa bakabilirim onlarada