Dede baba aba gibi kısa kelimeleri söylüyor fakat 13 aydır gel gel baybay vs gibi seyleri hic yapmıyor elleriyle yaptırmaya calısınca gülüyor kacıyor ve inceliyor anlamıor gibi komut alma sıfır yapma diyince biseyi geri kacıyor ama rastgele oluyor anlamıyorum kafamda deli sorular :(sadece elleriyle vuruyor bi yerlere cok mu pimpirikliyim yoksa doktora gitmeli miyim sizin bebisler kacıncı ayda yaptı