Busrabsr sakin olun bende pnik atak hastasıyım ve sansürlü dedikleri için açtım ama değilmiş, bir süre benide çok etkiledi hatta oğluma bakıp ağladım ama sürekli kendime sunu söyledim ben o değilim yaşıycaklarıma engel olamam hayatıma devam etmem lazım dedim hep boyama galan yaptım hatta yaprak dökümü bile izledim 🙈 geçicek merak etmeyin 💪🏼