Benbiranneyim gulshen biz küçükken her kış oluyorduk aşıyı ve yine de grip oluyorduk 🙄 büyüdükçe artık kendimiz istememiştik zaten grip oluyoruz anne aşı vurdurma diye o kış daha az grip olmuştuk 😂