Dogum yapalı 5.5 Ay oldu sezeryan dogum oldu. ilk kez regl oluyorym agrim çok şiddetli hala. Hamilelikte önce mazejik felan anca kesiyordu ağrımı şimdi emziriyorum içemiyorum. Mama da yiyor bebeğim. Doğal hiç bir yol ağrımı gecorniyorsa azaltmiyorda parolda geçirmiyor napicam ne kullanicam parol dışı bir ilaç içtiğimde sutumu sagip döksem oluyor mu aynı ertesi gün hapını olduğu gibi gurbetteyim bebeğime bakacak kimse yok alternatif olarak aklıma bu geldi siz bakıyorsunuz bu agrida