SltnT Kızlar merhaba bebeğim 6ay 24 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri kakasını 3 günde bir yapıyor ve katı yapıyor . Sizde durumlar nedir kaç günde bi yapıyor bebişler !!!
Birsenbirbenbirdebebek SltnT 🥲 bi geçiş süreçi.. bizi de çok zorladı.. Fitille atladık bi kaç kez Aç karnına zeytinyaği Biogaia verebilirsiniz Patates havuçtan muzdan bi süre uzak durun geçene kadar
Msrc SltnT artık ek gıdaya geçtiği için kayısı hoşafı falan vermeye çalış ben kabızlıktan cok cektim o yüzden sürekli kayısı zeytınyagı mesela muz kabız yapar derler bizde yapmadı yoğurt kabız yaptı bizde o yüzden içine zeytınyağiyla deneyebılırsın
Merc-25 Benimkide ilk oyle oldu verdigin gıdalara zeytinyagi kat gerci bizi kabak kurtardi kabak puresi ver yada sebze corbasi veriyosan kabagini diger sebzelerden bi tık fazla koy
SltnT Merc-25 evet katıyorum canım hatta su ile zeytin yağını birer kaşık karıştırıp normal de veriyorum arada ama hiçbirşey fayda etmiyor . Diş çıkarmaya çalışıyor oda kabız yapar mı acaba bilmiyorum !
SltnT Woman35 yediği besinlere göre bazen değişiklik gösterebiliyor ama genelde kapalı kahve tonlarında canım bizimki .
Merc-25 SltnT dis cikarirken genelde isal olur bebekler ama simdikiler zamane bebişler belli de olmaz
Aras_busra1 SltnT SltnT ben öyle durumlarda genelde zeytin yağı veriyorum ona çay kaşığı sabah öğle akşam kakasını rahatlıkla yapıyor bı keresindede fitil vermiştim
Msrc Elma suyu kayısı suyu şeftali suyu bunlar iyi gelir bolcada su içir şimdi sabah aksam yapıyor diye bıktım diyorum 😀 9 aylığız