Naime-grbz kızlar nasıl antasam bilmiyorum ama sadece geceleri yapıyor gündüz böyle bişey yok böyle gerneşir gibi tısırdayarak hareketleniyor sabaha kadar böyle yaşayan varmı durumu neden olabilir
ElizBeyza12 Naime-grbz bnm de kızım da aynı şekilde ben de merak edip anneme sormuştum. Annem kardeşimin dd aynı şekilde olduğunu ve bunun normal olduğunu söyledi. Genleşip büyüdüğü geliştiği için yapıyormuş bebekler 😇 hareketli olup genleştiği için gazını da daha rahat yapar hatta
Naime-grbz Merc-25 gayet rahat yapıyor gazını ağlama falan yok bide sadece geceleri yapması dikkatimi çekiyor
Yakamos Benim ikizlerim öyleydi keçi gibi ses çıkararak uyurlardı doktor normal demişti 3 ay kesildi sesler
Yakamos Naime-grbz kullandığı mama aşırı gaz yapıyor olabilir ben mamamı değiştirdim ve ilk akşam sustum benim keçilerim bence aptamil kullanıyorsunuz kime sorduysam aptamilde bebekler keći gibi tısırdıyor dedi bebekleri için