ONAEA ben her sulu yemeğe kimyon koyup yedim kimyon çok iyi geliyormuş gaza yada yemekten sonra sıcak suya bir çay kaşığı kımyon koyup üstünü kapatp demleyin beş dk onu için gaz felan kalmıyor intten araştırın bir emziren anne kimyon çayı faydası diye belki işinize yarar