Yenianne333333 aaa ilk defa forumda malatya postu gördüm 😂 bende elektrikli ısıtıcı açıyorum icerinin havası kırılsın diye ama sürekli açık değil. 2 kat giydiriyorum, yatarken gündüz battaniye örtüyorum, gecede yorganın üstüne battaniye örtüyorum yorganı aşırı kalın değil