Gamzeinan
Merhaba arkadaşlar ,
Bebeğim 2 ay 2 günlük.Sadece anne sütü alıyor .Yaklaşık bir haftadır çok kötü emiyor . şöyle ki, her zaman yapmıyor ama çoğunlukla artık memeden bir anda geri çekiyor kendini sonra tekrar emiyor ,memeyi tam tutmuyor boş emiyor bazen . Ses geliyor anlıyorum ki boş çekiyor . böyle emdiği zamanlarda da sırtını ovalayıp gaz çıkartsakta genelde sürekli kusuyor.Zaten yaklaşık 15 gündür gaz sorunumuz çıktı üstüne böyle de emince iyice gazlandığını düşünüyorum . Başına gelen var mı?Siz neler yapıyorsunuz nasıl önlenebilir ?