Oğlum 21 aylık üç ay oldu tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum bir ayda hallettik aslında iyidi ama dışarda klozete oturmuyordu lazımlıktan öğrendi klozete otuRmadı bende aparatını klozete koydum klozeti alıştırmak istedim tam iki ay oldu klozetle uğraşıyorum gitmek istemiyor oturmak istemiyor arada sorun etmiyor gidiyoruz ama çoğu zaman burnumdan getiriyor çok bağırıyor çişi olduğu halde istemiyor üstüne yapıyor ben üzülüyorum artık çok yakınım olan biri sürekli erken başladın hazır değil gibi laflar söylüyor gerçekten sinir oluyorum artık zaten tuvalete gitmek istemiyor söylemiyor saat başı ben zorla kucağıma alıp götürüyorum savaşla bağırış çağırışla sanki ateşe düşmüş gibi. Tekrar bez bağlayayım diyorum onuda istemiyor bezi görünce kaçıyor ağlıyor istemiyor. Şuan 2 yaş sendromu başladı bide herşeye zaten bağırıyor ağlıyor sinirleniyor ne yapacağımı şaşırdım. Şuan bunları ağlayarak yazıyorum sinirlerim aşırı bozuk alt üst oldum ya ne yapacağımı şaşırdım