Merhaba 3 aylık olmasına 8 gün var kızımın bu ara maddi olarak aşırı sıkışık bir dönemdeyiz evden iş yapan var mı arkadaşlar çok düşünüyorum ama aklıma bişey gelmiyor, pleksi hastane odası kapısına yazılan isimler varya bebekler için onlar geliyor ama onları gidip biyrre yazdırmak gerek kış geliyor ufak bebekle onlar imkansız benim için önereceğiniz bişeyler var mı?