Cemre_-53 ya söyle aşı olduktan 4 5 gün sonra diz kapağı altı bacaklarda morarmalar olmaya başladı tek tuk ben düşüyor ya da çarpıyor gibi düşündüm yürüyordu o zamanlar sonrasında boyun altında noktalar oluştu bi kendimce kıllandım bütün bunlar 3 gün içersinde olmaya başladı saat 2 gibi acile götürdüm vi anda herkes sorular sormaya başladı kan almalar idrar vs sonrasında idrarından da kan gelmeye başladı saat 11 gibi en sonunda herkes bi panik vs oldu direk yatış yaptılar doktorun dedği tek şey trombosit değeri 4 5 binlerde ölüm riski var sağa sola çarpmasın vs vs direk yatıs verdi baya zor bi andı . 2 şeyden şüpheleniyoruz dedi ya lösemi ya da itp sonrasında itp teshisi koydular öyle ilerledi surecimiz