1 yaş 8 aylık oğlum var aşırı bağımlı memeye yani kırklı bebek daha az emiyordur dakika başı meme emmek istiyor hiç ağzından çıkmasın istiyor ve hiç yemek yemiyor doktor tahlil sonucunda kansızlık vitaminsizlik var dedi memeyi kesin artık ona bir vitamini yok kırmızı et vs yesin dedi ben ilk konuştum vermedim oyalamaya falan çalıştık asla durmadı sonra salça kıl sirke vs yaptım hepsiyle yine de emdi asla midesi bulanmadı acı biber sürdüm onu bile emdi annemlere gittim kalabalıkta uzaklaşır bırakır belki diye Perşembe akşamdan pazartesi akşama kadar hiç vermedik ama pazartesi gece 4 e kadar hiç yatmadı sonra hem uykusuzluk hem meme krizi tuttu saat 4 ten 6ya kadar full ağladı hiç susmadı meme veriyorum artık onuda kabul etmedi gözü kapalı kendini yere attı ağlıyor ne kucağımıza geliyor ne birşeye bakıyor sonra bir şekilde geldi yine istedi eşim falanda artık ver dedi emdi benim şuan modum aşırı düştü ben nasıl kesicem bu çocuğu günlerdir uğrasim boşa gitti onca ağladı boş yere ona ayrı yanıyorum ben olmuşum 45 kilo artık elim kolum tutmuyor gerçekten ne yapacağımı şaşırdım bir kızım daha var onda bir kere sirke sürdüm midesi bulandı bir daha emmedi böyle birşey hiç görmedim ben sizin çocuklarınız nasıl kesildi acaba tavsiye edeceğiniz birşey varmı herşeye çok ihtiyacım var😭