Kızlar bikaç gündür annemdeyim. Sınavım var annem bebeğime bakıyo ben ders çalışıyorum. Sadece emzirmek için ve gece uykularında yanındayım oğlumun. 3ay14 günlük. Bugün çoook zor uyudu. Gece uykuları düzenlidir. Yatırırım sadece emmek için belli arkalıklarda uyanırken bugün her saat uyanıyo. Normalde emer geti uyur max sallanır uyur ama kucak istemezdi. Şimdi saatlardir uyanıo duruyodu uyutamıyodum sallayarak. Kucağıma alıp pışpışladım uyudu. Bıraktım uyandı. Kucağımda yatırdım uyudu. Acaba özlüyo olabilir mi sizce