Kızım bir aşı sonrasında havale geçirdi yüksek ateş riskimiz var aşısı olcak ve ateş olcak mı konusunda tedirginim sizlerde oldumu acaba durum nedir?
Ayrıca ilaç alamıyor çıkarıyor direk fitildede çocuğun psikolojk korkusu oldu atamıyorum resmen ne yapacam bilemiyorum kandırp bi şekilde kullanıyorum hep oda korku yaptı