cagankusunannesi Merhaba arkadaşlar hamilelik testi yaptım ilki çok silik gölge gibi çıktı bir kaç saat sonra bir tane daha yaptım negatif çıktı sabah tekrarlıycam fakat sizede sormak istedim sizce hamile miyim?
RainOverMe cagankusunannesi ılk 5 dk ıcındekı gordugunuz dogru sonuc oluyor. Bekledıkce olan kurudugu ıcın oluyor dıye bılıyorum🤗 sabah bı daha yapıp yazın bazen testler de bozuk olabılıyor