mucizevar Gümüş kapakları ne zamana kadar kullandınız?Göğsüm çok yaraydı şimdi iyileşti gibi.çıkarırsam tekrar yara olursa diye korkuyorum.siz ne yaptınız?
Asyaveannesi04 mucizevar 7 ay kullandım desem 😁 bulandan Allah razı olsun ne yara ne sızı oldu bebeğim 9 aylık olucak
ruveydaensar mucizevar ilk bi hafta kullandım ama yara vs. Hiç çekmedim çok şükür. Uzun süre kullanmak da iyi değil diye biliyorum. Göğsünüz hava da almalı. İyiyseniz çıkarın tekrar acıtsa takarsınız
obezCik mucizevar emzirdiğim süre zarfında yani toplamda 8 ay kadar hep kullandım ama sonlara doğru azaltmıstım baya dısarı cıkarken filan hiç kullanmıyordum zaten anlarsın ne zaman yara olacagını bebek memeye alıştıktan sonra azalt istersen
Gokalp15 Doğum yaptıktan sonra taktım hep sıkıntı olmadı 15 gün kullandim bıraktım yara olmadi hic. Ama siz de yara yoksa;bence oldukça kullanin sürekli durdurmayin göğüste
mucizevar ruveydaensar çıkarınca göğüs ucu kıru oluyor emzirirken kuru olmasından sıkıntı olmaz yani dimi?
ruveydaensar mucizevar aslında daha nemli oluyor çıkarınca. Tam olarak anlamadım neyi kastettiğinizi. Hatta sütünüz kapakta biraz birikiyor o da iyice ıslatıyor. Süt de iyileştirir derler zaten o da iyi geliyor.
atanamayangil mucizevar iyileştikten sonra bıraktım. Emzirmeden sonra hep havalandırdım şükür yara olmadı artık