rreeyhann benim kızım 3 aylık doğduğundan beri burnu tıkalı izotonik suyla burnunu yıkıyorum sterimar var eczanelerde sprey çok güzel burun aciyo gerçekten onuda kullanıyorum çok iyi geceleri Soğan kesip koyduğum çok oldu çok rahatlatiyo gerçekten bütün ev Soğan kokuyodu ama yinede baş ucuna koyuyodum cunki çok rahat nefes alıp veriyodu Soğan koyduğum zamanlarda