Kızlar hep öyle derler. Biz bebekten önce ikimizde çalışırdık birikim de yaptık. ancak hayat çok pahalı herşeyin fiyatı uçtu kenardaki paramız pul oldu ben çalışamıyorum eşimin de işyerinde sorunları oluştu bu süreçte inanılmaz sıkıldık ve sıkıştık. Kaç yıl çalışıp cabalamaya rağmen şuan bu halde olmak bizi üzüyor evde huzur kalmadı. Bebek gerçekten nasibi ile mi gelir? Bizi ne zaman görecek bu nasip?