Oğlum 11 aylık ve dişleri alttan,üstten baya çıkmış durumda.
Biraz sol göğüs uçumun yanını emerken ısırmış ve ısırmadan yarık gibi emzirirken canım çok yanıyor🙈😔😥
Doktorum doğumdan sonra meme ucu kremi olaraktan garmastan Pomat kremini verdi.
Ama her zaman sürmeye rağmen etki etmedi.
Ne yapmamı önerirsiniz?
Şimdiden tavsiyeleriniz adına teşekkür ederim.🌸🎈