Merhaba hanımlar 7,5 ay önce sezeryan ile dogum yaptım, fakat son günlerdir yaklasık bir iki haftadır dikiş yerimde özellikle sol tarafta sonunda sızı ve agrı oluyor. Yorulunca daha cok oluyor ve oturma pozısyonundayken. Dikiş izim kaybolmuş fakat orta kısmında baktım kızarıklık olmus alt ve üst kısmında ve sanırım terden koku yapıyor pecete koymaya basladım acaba ustune gobegım geldıgı ıcın olabılırmı katlanıyor kafama taktım yasayan varmı ? Çünkü dikiş izim bile kaybolmuş baska bırsey olabılır mi ki ? 🤦🏻♀️Yoksa doktoruma gitsem mi bilemedim