Merhaba anneler oğlum tuvalete alıştırdım 3 ay oldu ilk çok zorlandık sonradan oğlumda kabızlık oldu iki ayrı doktora götürdüm ikisinde tuvalet eğitimden dolayı korkmuş ve kakasını tutuyor dedi korkulacak bişey yok dediler ilaç kullandık sonra oğlum 3 4 günde bir kakasını ağlıya ağlıya bağıra bağıra yapmaya başladı ama hep anne çok korkuyorum diye ağlıyor neyse bugün de zorla yaptı kakasında kan gördüm çok korktum 😔neden böyle oldu bilmiyorum dizinde başınıza böyle bişey gelişimi en kısa zamanda çocuk cerrahine götürüecem ama bir de size sorayım dedim 😰😔