İyi geceler oğlum 3 buçuk yaşında 3 gün önce grip oldu boğazda kızarıklık vardı antibiyotik ve grip ilacı başladık düzelmişti ama sadece geniz akıntısı oluyordu burun sürekli tikaniyordu az önce de ağzıma ilaç tadı geliyor dedi sonra 2 sefer fışkırarak kustu ilk kustugunda balgam çıktı baya ondan mı kustu yoksa başka bişey mi oldu anlamadım kendisi gayet iyiydi sadece burun tıkanıyor böyle genizden akıyordu belliydi sesinden sürekli de temizliyorum korktum elim ayağım titredi eşim yanımızda yok görevde tek basinaydim ondan kusma olur mu acaba şimdi de iyi şükür ağzında ilaç tadı varmı diyorum yok falan diyor