Kızlar selam , 2 ay 16 günlüğüz ,bir arkadaşımla konuşurken inek sütüne bebeğinin alerjisi olduğunu kakasının sümüksü olduğunu söyledi, ben günde 2-3 kez sütlü kahve içiyorum sadece bir kez sümüksü kaka gördüm bebeğimde takmadım sonrada , gazını da arada huysuzlukları olsa da genelde kendi yapıyor kakasıyla inek sütüne alerjisi olsa nasıl anlarım bilen varmı aranızda yardım eder misinz ?