mimikkralicesi yaşı ne kadar küçük başlanırsa aşılara doz sayısı artıyor ve aslında küçük başlamak karşılaşma ihtimalini bilmediğimiz için daha iyi,nimenrixte de aynı şekilde ama bizim doktor 1 yaştan evvel gerek yok çok pahalı aşılar diyor tabii hastalıkla karşılaşma riski bize kalmış o döneme kadar,Allah korusun