Merhabalar arkadaşlar kardeşler arası kaç yaş olması ideal. Oğlum 52 aylık eşim 2. Çocuk olsun istiyor aynı şekilde oğlumda öyle kardeşim olursa onu sallarım karnını doyururum bebek görünce bu bebiş şirin der ama ben çok sıcak bakamıyorum 1. Sınıfa gitsin bitsin öyle diyorum çok mu yaş farkı olur