Bkt0193 ben kızıma ikeanın ahşap bi masa sandalyesini aldım. Görüntüsü güzel, çok büyük değil ama sandalyesi ağır. Kızım onu alıp ordan oraya taşıyor. Ayağına fln düşürse kötü olur.
Bizdeki bundan;
http://www.ikea.com.tr/p10201673.aspx
Aslında güzel, şık ama biraz dar. Üzerinde kalemlik varken mesela boyama yapamıyor.
Mammut alsaydım keşke diyorum bazen. Silmesi fln da daha kolay sanırım mammutları. Bir de daha büyük olduğu için daha rahat olabilirdi. Ya da ikeada bir tane daha var, ahşap altında bölmeleri var. Genişçe. Keşke onu alsaydım da diyorum bazen de.
http://www.ikea.com.tr/p20273594.aspx
Montessori masa dediğimiz de bu ayakları ahşap, üzeri beyaz olanlarsa onlara gidip bakıp alın. Çünkü ben çok baktım hiç sağlam değillerdi. Sallanıyordu hepsi. Ve sanki en ucak bişeyde kırılacakmış gibiydiler.