Yigitinannesi13 markalar sizce önemli mi aralarında bayaa bi fiyat farkı var çok kararsız kaliyorm kızlar fikirlerinizi bekliyorm
Deleted0089 Yigitinannesi13 ben ilk başta wee baby ve bebedor kaşık aldım.. Sonrada avet ve chicco kaşık aldım.. 5ay 22 günlüğü yavaştan başladık ek gıdaya.. Bugün hatta hepsini tek tek denedim hiç bir farkları yok resmen 🙈😂 bütçene göre al bence
Thesra Alıştırma bardağı almadım e bebekteki fuşya sudan kullanıyorum eçerisinden içme kapağı çıkıyor çok rahat oluyor onunla devam ediyoruz at çantaya çık miss kaşığıda e bebekten aldım baby&plus gayet güzel biberon kullanmıyoruz mamalarınıda cam kaseye koyup veriyorum