Eslem2022 İyi Geceler herkese, 20 haftalık bebeğim var ve 2-3 gündür az öksüreği vardı. Fakat şimdi biraz daha fazlalaştı. Galiba soğuk algınlığı. Ama başka birşeyi yok sadece sesi biraz değişti. Ama ben çok korkuyorum. Doktora göstermelimiyim? Ne yapsam iyi gelir? Calpol veriyorum. Kusura bakmayın ilk kez Anneyim😔
Sybabys Eslem2022 atesi var mı ki calpol veriyorsunuz kafanıza göre tabiki doktorunuza danısmalısınız bol bol emzirin
Seyma_16 Eslem2022 bir kaç gündür bizimde oksurugumuz var bugün doktora götürdüm bu ara favori hastalık dedi doktor öksürük şurubu falan yazdı
Elferk Eslem2022 4 5 adet sarımsağı küçük küçük doğrayın ve bir kaba koyun, üzerine de zeytinyağ koyun bir miktar ve 3 günün sonunda biraz bebeğinizin ayaklarının altına sürün, soğuk algınlığı, oksuruk ve ateşe çok iyi geliyor
Noriye Eslem2022 merhaba ne kusuru hepimiz ilk anne oluyoruz gecmis olsun dilemek icin yazdim 🌸 umarim toparlar benim bebek de arada oksuruyor doktor bol bol emzir arada olur dedi Bende bsey yapmadim ama sizinki daha ciddi sanirim dun kontrolu vardi hasta olsa der heralde 🙄
Eylem1301 Bizim de öyle oldu ama bence doktora götürün biz allahtan götürdük bademcik şişmesi varmış ve yeni başlamış ağırlaşmadan hallettik size emurlka doktora gidin ve bol bol emzirin
Zhrdgn Bizimde 5 aylık öksürüyor burnu akıyor ayağına bebe viks sürüyorum Bi de buhar makinesini sık sık açıyorum biraz rahatlatıyor doktor ilaç veremeyiz daha çok küçük dedi
Mervegem Eslem2022 daha çok küçük calpol vermenin hiç bir anlamı yok cabuk ilerler ve bronsite cevirebilir hemen doktora git ihmal etme. Bi kere ciğere inerse nebülizatöre bağlı yasıyosunuz. Burnunu sık sık temizle hep acık kalsın. Gecmiş olsun