Busra_oz Merhabalar ön sut son sut diye bisey duydum bilgim yok Pek göğsümü sıktığım zaman önce su gibi çıkıyor sonra renksiz daha sonra beyaz kıvamda çıkıyor bu normal mi yoksa yetersiz beslenmeden dolayı mi bebeğime yetmiyor olabilir mi böyle olması
Ysgl26 Busra_oz o önsüt değiniz kısım ilk gelen renksiz ya da açık renkli su gibi olan kısım. Bebek emdikçe sütün yağlı kısmı gelmeye başlıyor. Mesela bebek 10 dakika emiyorsa ilk 1-2 dakika hızlı içer o kıvamsız olan önsüttür kalan sürede yağlı olan kısmı gelir
1Prensessannesii O on sütten bebek su ihtiyacıni gideriyor bembeyaz olan kısım ise bebeğe vitamin ve protein veriyor canim aksine çok sağlıklı sütun demekki masallah