Arkadaşlar puset babamın hediyesi ben kış ayında doğum yaptım kullanmak da nasip olmadı bir kere hastaneden çıkarken bir kere de yine bebegimizi hastaneye götürürken kullandık.Evimiz küçük yatağın altına koydum bilemedim ki bazanın demiri tutma koluna gelmiş açıp kapattıkca olsa gerek kolu ikiye ayrılmış ortadan hiçbir yerinde hiçbir problemi yok tertemiz.Dedigim gibi sıfırdan farksız.Guclu bir yapıştırıcı ile mi olur artık kaynak mı olur eritilerek hiçbir fikrim yok maddesini bilmediğim için.Fotograf ekleyeceğim net görünüyor almak isteyen olursa 100tl den verebilirim.Ürün civil mağazasından alınmıştır suanki fiyatı 319tldir

