oglumubeklerken şimdi sana muhteşem bir tarif vericem. Benim oğlum da yumurtayı sade demiyor.
Eti lifalif ince çekilmiş yulafı cok az sıcak suda ıslat.
Kücük bir patatesi haşlayıp ez. Su veya yağ ile açabilirsin kıvamını.
Bir yumurta sarısı, biraz labne, ıslattığın yulafı karıştır. Mümkünse yapışmaz tavada biraz yağ ile karıştıra karıştıra pişir. Yabancılar scramble egg diyor sanırım çırpılmış yumurta yani. Haşlayıp ezdigin patatesi de ekle güzelce karıştır. Ben kaşar peyniri veya dil peyniri de ekliyorum. Biraz da nane :) favori kahvaltımız. Cok severek yiyor maşallah. Ve aşırı lezzetli oluyor cidden. Hem de doyurucu. Bazen yulaf katmıyorum bazen yeşil soğan falan ekliyorum. Bazen de avokado.
Bir de tam buğday unundan mıhlama yapıyorum onu da seviyor. Unu yağda kavurup su ekliyorum sonra da peynir:)
Beyaz peynirli yeşillikle çırpılmış yumurta da yine sevdiği tariflerden