Yaklaşık 1 hafta sonra bizde 14 aylık olacağız nasipse bizde gece emmesini sevenlerdeniz saat başı olmasada 2-3 emme mutlaka oluyor , 💩 geldiğinde rahatlıyor diye emmeyle kolaylıyoruz gün içinde sıkılınca da emmeye sığınıyoruz. Herşeyi geçtim gece emme zor oluyor tok olsa da ki tok alışkanlık yaptığı için arıyor🤦🏻♀️