dilaradh
O dönemde bolca kilotlu çorap almıştım kalın pamuklu. Emekleme olacagı için rahat etsin diye.panduf yerinede yine kalın coraplar almıstim. Üzerinede rahat sweatlar almıstım.
2 yaş mont almıstım (bilerek) biraz büyük aldim kaban gibi oluyordu uzun. Cabuk büyüyorlar diye. Şimdi 1 yasında tam oluyor. Seneye olmaz🤷♀️