Kendimi bildim bileli maksimum altı saat uyuyan biriydim o yüzden beni pek etkilemedi ilk dört ay uyumadım resmen kolik yüzünden.
Şimdi kızım büyüdü erkenden yatıp uyuyor sabaha kadar ama ben uyumuyorum iş için çalışıyorum , ders çalışıyorum bir yandan bir yandan eşimle vakit geçiriyim derken yine günlük 3,4 saat uyuyorum 😂 tabi bende kafein bağımlılığı felan var