Kızlar acil yardım! Bebeğim 2 ay 3 günlük. Uyumak istemiyor gözleri kipkirmizi küçüldü ama direniyor ve ağlıyor sanki bi yeri acıyor gibi. Dün aşıları vardı acaba ondan mı ya da atak donemide o yüzden mi böyle? Ya çok üzülüyorum ne yapmam lazim bilmiyorum. Bugün sadece 2 saat uyudu geri kalan saatler hep uyanık ve ağlıyordu napicam ya