@Basakaydn1 Biz tam 6 aylık başladık. İlk 10 gün tek tek meyveleri, 2. 10 gün ekstra olarak yoğurt da, 3. 10 gün de öğlen sebze ekliycez.
Ve arttırarak gidecez. Ama doktorum hepsini tek tek deneteceksin kesinlikle kokteyl yapma dedi. Çocuğun damak zevkinin gelişmesi için bu lazımmış. Böylece çocuk 7.aya geldiğinde tüm sebzelerin ve meyvelerin tadını almış olacak ve 7.ayda çorbaya geçecez. Her şeyi de cam rendeyle rendeleyip veriyoruz. Direkt çorba için bana erken geldi.