ipek_dfn22 18 günlük bebeğim var ilk doğum yaptığım gün kanamam oldu ama diğer günler çok azaldı şimdide lekeleme var sadece. 40 gün diyorlar ama anlamadım bende olmuyor öyle bir kanama sizce normalmi bu
afrAybars ipek_dfn22 normali şu an yazdığın canım ✨ 40 gün boyunca ilk günkü gibi olmuyo zaten leke şeklinde devam ediyo
BusraElifOzhan ipek_dfn22 benim ilk doğumumda 18 gün sürdü ikinci doğumumda 10 gün.. ikinci doğumumda ilk iki üç gün kanama şiddetliydi sonraki hafta leke leke geldi sadece. Yani belli olmuyor.
Eelizeva ipek_dfn22 dogum yapalı 28 gün oldu ve aktif kanama geliyor kesilir gibi oldu tekrar başladı sanırım regli oldum