Aselim123 bence hemen mamaya başlamayın doktorunuzun ilk yapacağı işlem mamaya yönlendirmek olmamalıydı anne sütünü arttırmak olmalıydı ki 3 4 ayda dikkati dağılır az emmeye başlar yaz ayındayız terliyordur az almadı çok normal bence başka bir doktora görünün ya da sağlık ocağındaki ebeye danışın. Hiç mi kilo almadı? Ya da kilo mu verdi? Mis gibi emen bebeği mamaya alıştırmayın boş yere bence