Kukulii 8,5 aylık kızım.dogdugundan beri Aptamil kullanıyorum hiç gaz kabızlık sıkıntısı olmadi. Taa ki ek gıdaya geçene kadar. Ek gıdaya geçtik kabızlık başladı. Başka bir rahatsızlık olmasın.onu rahatsız eden. Ben doktor a 2 numaraya geçerken sormuştum içerikleri aynı bı sıkıntı olmaz demişti.