Emineyldrann zaten 4 Aydan sonra gaz problemi yavaş yavaş bitiyor ek gıda dönemine kadar sabret canım eğer bebeğin çok gazlıysa saraçoğlunun kimyon çayı tarifini yap 1 çay kasığı ver rahatlar ben öyle yapıyorum gerisini sen iç yemeklerinede kimyon at iyi oluyor çocuk rahat sen rahat