merhaba güzel anneler aranıza yeni katıldım 10 günlük anneyim. anneligimin 3. gününde süt birikmesi gibi bir şey ile tanıştım malesef. sıcak su ile yumuşayıp elektrikli pompa ile sürekli sağım yaptım. bu süreçte farketmeden sütümü ve tazyigini arttirmisim şu anda da o dertten muzdaribim. sagmayi bıraktım önden elle çok az sağıp bebeğe 3-4 emzirmede aynı memeyi verip diğerine geçiyorum. sadece ön süt alıp doymamasi icin. yine yanlış bı şeyler yapmaktan korkuyorum başından geçen var mı tavsiyelerinize çok ihtiyacım var. bebeğim bugün memeyle baya savaş verdi kendimi çok kotu hissediyorum 🥺🥺