Nisakusum
Aşının tutup tutmadığına dair testler var isterseniz doktorunuza sorun yoksa tutup tutmadığını anlayamazsınız. Yorumlarda iz olmasına gerek yok denmiş ama önemli olan aşının tutup tutmadığı bunu da aslında kolundaki yaradan anlayabiliyorsunuz ha şöyle bir şey var bazı bebeklerin aşısı tutuyor fakat kolumda yara olmuyor ama genelde çoğu bebeğin kolunda yara izi olur sonra o iz iyileşir. Siz dediğim gibi doktorunuza danışın veya sağlık ocağı yapıyorsa aşının tutup tutmadığına dair test yapılsın.