İyi akşamlar arkadaşlar, eşimle sabah beri bu konuyu tartışıyoruz. 2 yaşında kızım var mevsim geçişinde biraz üşüttü öksürük ve burun akıntısı var ateşi falan yok çok şükür, normalde her gün mutlaka parka götürürüm 2-3 tur yaptığımızda olur evde durmaya alışık değil yani bugünde tam parka götürcem eşim hasta çocuk götürme dedi bende ne alaka temiz hava alsın çocuk dedim kızım park park diye inletiyor zaten zatürre olur çocuk diyor aksine havası değişir oksijen alır diyorum dışarıya uygun giydirilip çıkarılmasında ne sakınca var,siz ne düşünüyorsunuz hasta çocuk dışarı çıkarılmaz mı?