Deletedmom_297 kararmaların geçmesi 3-4 ayı buluyor. Çatlaklar malesef kalıcıymış ben de olmadı bilgim yok çok fazla 🙈 göbek içinse en güzel ve kesin çözüm mekik çekme 😊 yalnız sezeryan sonrası spora doktorunuz karar vermeli, doktorum dikişlerimi kontrol etti ve 5.ayın bitiminde spora başlayabileceğimi söyledi. Şu an pilates yapıyorum ve gözle görülür bir sıkılaşma ve göbekte küçülme var ☺️